minecrafttr aramıza katil!
batihost minecraft server kirala
Satın Al
MinecraftTR Reklam Alanı
Satın Al
Satın Al
Satın Al

Paylaşım EJDERHA ETKİNLİĞİ SKRİPTİ!

Ne zaman düzelicez abi mezara girincemi
Hydra
Katılım
17 Aralık 2021
Mesajlar
89
En iyi cevaplar
3
Tepki puanı
25
Puanları
1,040
Discord
Mehmet's#0001
Skript bana ait değildir.

Kod:
options:
    p: &6&lEjderha &8-
    ejderha-can: 100000
    ejderha-isim: &e&lEJDERHA
    bire_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 5 %{1}%
    bire_verilecek_ödül2: give %{1}% 57 96
    bire_verilecek_ödül3: give %{1}% 133 64
    ikiye_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 3 %{2}%
    ikiye_verilecek_ödül2: give %{1}% 57 32
    üce_verilecek_ödül1: crazycrates give p spawner 1 %{3}%
    
on load:
    send "{@p} &fEtkinlik aktif edildi!" to console
on unload:
    send "{@p} &fEtkinlik kapatıldı." to console   
command /ejderha [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if sender has permission "op":
            if arg 1 is not set:
                send ""
                send "&e/ejderha baslat &8[&7Etkinliği başlatır.&8]"
                send "&e/ejderha eventyeri &8[&7Etkinlik yerini ayarlar.&8]"
                send "&e/ejderha oyuncuyeri &8[&7Etkinlikde oyuncunun doğacağı yeri ayarlar.&8]"
                send ""
            if arg 1 is "baslat" or "baslat":
                if {ejderha::lokasyon} is set:
                    if {ejderha::oyunculoc} is set:
                        startDragon()
                    else:
                        send "{@p} &fOyuncu yeri ayarlı değil, ayarlamak için: &e/ejderha oyuncuyeri"
                else:
                    send "{@p} &fEjderha doğma yeri ayarlı değil ayarlamak için: &e/ejderha eventyeri"
            if arg 1 is "konsolstart":
                if {ejderha::lokasyon} is set:
                    if {ejderha::oyunculoc} is set:
                        if sender is console:
                            startDragon()
            if arg 1 is "eventyeri":
                send "{@p} &fEvent yeri ayarlandı."
                set {ejderha::lokasyon} to location of player
            if arg 1 is "oyuncuyeri":
                send "{@p} &fOyuncu yeri ayarlandı."
                set {ejderha::oyunculoc} to location of player     

function startDragon():
    loop all players:
        send loop-player title "&e&lEJDERHA EVENTI" with subtitle "&710 saniye sonra Ejderha doğucak!" for 3 seconds
        wait 10 seconds
        send all players title "&e&lEJDERHA EVENTI" with subtitle "&7Katılmak için: &6/ejderhagir"
    broadcast "{@p} &fEtkinliğe gitmek için: &e/ejderhagir"
    set {ejderha::giris} to "Açık"
    wait 10 seconds
    spawn ender dragon at {ejderha::lokasyon}
    broadcast "{@p} &fEtkinliğe gitmek için: &e/ejderhagir"
    wait 3 seconds
    send all players title "&e&lEJDERHA EVENTI"
    set health of last spawned ender dragon to {@ejderha-can}
    set maximum health of last spawned ender dragon to {@ejderha-can}
    set {ejderha::durum} to "Aktif"   
                
command /ejderhagir:
    trigger:
        if {ejderha::giris} is "Açık":
            teleport player to {ejderha::oyunculoc}
            execute console command "tm message %player% &fEtkinlik alanına ışınlandınız."
        else if {ejderha::giris} is "Kapalı":
            wait 2 seconds
            execute console command "tm message %player% &fEtkinlik şu an aktif değil!"   
            
on damage of ender dragon:
    add damage to {hasar-e::%attacker%}
    add damage to {hasar-t::%attacker%}               
import:
    org.bukkit.event.entity.EntityCreatePortalEvent
on EntityCreatePortalEvent:
    cancel event
on death of ender dragon:
    execute console command "sıra"
    set {ejderha::giris} to "Kapalı"
    set {ejderha::durum} to "Kapalı"
    wait 3 seconds
    broadcast ""
    broadcast "        &e&lEJDERHA ÖLDÜRÜLDÜ!"
    broadcast ""
    broadcast "     &fEn çok hasar veren oyuncular;"
    set {sonöldüren} to {hasar1}
    broadcast "         &6%{hasar1}%"
    broadcast "         &6%{hasar2}%"
    broadcast "         &6%{hasar3}%"
    broadcast ""
    wait 2 seconds
    broadcast "{@p} &fÖdüller teslim edildi!"
    execute console command "{@bire_verilecek_ödül1}"
    execute console command "{@bire_verilecek_ödül2}"
    execute console command "{@bire_verilecek_ödül3}"
    execute console command "{@ikiye_verilecek_ödül1}"
    execute console command "{@ikiye_verilecek_ödül2}"
    execute console command "{@üce_verilecek_ödül1}"
    add 1 to {ejderhak::%attacker%}
    add 1 to {ejderha-katilma::%attacker%}
    delete {hasar-e::*}
    delete {hasar-t::*}
    delete {hasar1}
    delete {hasar2}
    delete {hasar3}
    delete {1}
    delete {2}
    delete {3}
command /sıra:
    permission: op
    trigger:
        loop {hasar-e::*}:
            add 1 to {_size}
            if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
                set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
            else:
                set {_n} to 0
                loop {_size} times:
                    set {_n} to {_n}+1
                    {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
                    set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
                    stop loop
        wait 1 tick
        set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
        loop {_low.to.high.list::*}:
            set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
            set {_n} to {_n}-1
        wait 1 tick
        loop {_high.to.low.list::*}:
            add 1 to {_result}
            if {_result} is 1:
                set {1} to loop-value
                set {hasar1} to "&71. &f%loop-value%  &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
            if {_result} is 2:
                set {hasar2} to "&72. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
                set {2} to loop-value
            if {_result} is 3:
                set {hasar3} to "&73. &f%loop-value% &e%{hasar-e::%loop-value%}%"
                set {3} to loop-value
                stop   
                
on portal enter:
    if "%region at player%" contains "ejderha":
        if {ejderha::giris} is "Açık":
            teleport player to {ejderha::oyunculoc}
            wait 2 seconds
            execute console command "{@p} &7Etkinlik alanına başarılı bir şekilde ışınlandın!"
            stop
        else if {ejderha::giris} is "Kapalı":
            teleport player to {ybspawn}
            send "{@p} &7Etkinlik şu an aktif değil!"
            stop   

        
command /ebelirle:
    permission: ejderbelirle.admin
    trigger:
        set {ejderspawn} to player's location
        
command /ybelirle:
    permission: ejderbelirle.admin
    trigger:
        set {ybspawn} to player's location
  
on rightclick on sign:
    line 1 is "&4EJDERHA"
    line 2 is "&dKatılmak için"
    line 3 is "Sağ tıkla"
    set {eonayla.%player%} to true
    if {eonayla.%player%} is true:
        send "&8[&6Skyblock&8] &fDışarı çıkmayı onaylıyor musun? Eğer onaylıyorsan &a/ejderhaonayla &fyazabilirsin." to player

command /ejderhaonayla:
    trigger:
        if {eonayla.%player%} is true:
            send "&eİçeri sokuluyorsun"
            teleport player to {ejderspawn}
            set {eonayla.%player%} to false
        else:
            send "&8[&6Skyblock&8] &fOnaylama işlemini gerçekleştirmek için tabelaya sağ tıklamalısın!" to player
 
İskeletor.
Katılım
15 Temmuz 2022
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
200
Discord
çalışmıyor
 
İskeletor.
Katılım
15 Kasım 2022
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
200
Discord
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
19 Haziran 2023
Mesajlar
13
Tepki puanı
4
Puanları
70
Discord
MoleLive
nasıl bir şey acaba
 

Üst