Hoş Geldin!

MinecraftTR.COM - Türkiye'nin en büyük minecraft platformu.

MinecraftTR.COM minecraftla alakalı araçları kullanıma sunuyor. Her şey burada; skript, plugin, doku paketleri, shaderlar, modlar, mcpe, minecraft sunucu kurulumu ve sunucularınızla alakalı yaşadığınız sorunları çözmenize yardımcı olabilecek rehberler ve tüm minecraft haberleri.

Sitemize kayıt olarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!
batihost minecraft server kirala
Minecraft Sunucu Kiralama
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
MinecraftTR Reklam Alanı
Reklam satın al!

Paylaşım { G - SK } | Coin Sistemi v1.0 (Admin Komutları Eklendi.)|

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
7 Ekim 2018
Mesajlar
82
Tepki puanı
29
Puanları
0
Discord
Hey!, Selam Dostlar. Bugün Daha 10 Saniye Önce Bitirmiş Olduğum "COİN" Sistemimi Hem Tanıtacağım, Hemde Paylaşacağım. İsterseniz Tanıtıma Geçelim;

***---*** Coin Sistemi, Belirle Bir Coin Miktarında Eşya Almalarına Yarıyor. ***---***
***---*** Coin Sisteminin, Admin Komutlarıda Mevcuttur. ***---***

---> /coinss Sıfırla [OyuncuAdı] - Belirlediği Oyuncunun Coinini Sıfırlar
---> /coinsss gönder [OyuncuAdı] [Miktar] - Belirlediği Oyuncuya Belirlediği Kadar Coin Gönderir
---> /coin durum - Mevcut Coin Miktarını Gösterir
---> /coin market - Coin Marketi Açar
---> /coin paylaş [OyuncuAdı] [Miktar] - Belirlediğiniz Oyuncuya, Belirlediğiniz Kadar Coin Gönderir

EVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVET! ŞİMDİ GÖRSELLERE GEÇELİM;
Screenshot_1.png # /coin yazınca gelen yazı

Screenshot_2.png # /coin market yazınca gelen yazı

Screenshot_3.png # /coin durum yazınca gelen yazı

Screenshot_4.png # admin komutu.

Screenshot_5.png # /coinsss gönder NoobEren 500 yazdıktan sonra gelen yazı.

Screenshot_7.png # /coins paylaş nooberen 500 (oyuncu komutu.)

Screenshot_8.png # bir bug'u fixledik.

Screenshot_9.png # admin komutu

Screenshot_10.png # /coinss sıfırla NoobEren yazdıktan sonra gelen yazı.
Evettt, Tanıttığımıza göre, Koda geçebiliriz

Kod:
on first join:
    set {coin::%player%} to 0 
    
command /coin [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-1 is "durum":
                send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &eMevcut Coin Durumun &8[&a%{coin::%player%}%&8]" to player 
            if arg-1 is "market":
                open virtual chest with size 1 named "&5Coin Market" to player 
                make gui slot 0, 1, 3, 5, 7, and 8 of player with Black_Stained_Glass_Pane named ""
                make gui slot 2 of player with Emerald_Block named "&2Maden Paketi" with lore "||&9&l● &8[&632&8] &aZümrüt Blok||&9&l● &8[&632&8] &bElmas Blok||&9&l● &8[&632&8] &eAltın Blok||&9&l● &8[&632&8] &fDemir Blok||||&8[&330&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 30:
                        close player's inventory 
                        remove 30 from {coin::%player%}
                        give 32 Emerald_Block, 32 Diamond_Block, 32 Gold_Block, and 32 Iron_Block to player 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a30&8] &eCoin Karşılığında &8[&aMaden Paketi&8] &eAldın." to player 
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
                make gui slot 4 of player with Diamond_Chestplate named "&2Set Paketi" with lore "||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Kafalık &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Göğüslük &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Pantolon &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Bot &8[&aKoruma 1&8]||||&8[&3250&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 250:
                        close player's inventory 
                        remove 250 from {coin::%player%}
                        give 1 Diamond_Helmet of Protection 1, 1 Diamond_Chestplate of Protection 1, 1 Diamond_Leggings of Protection 1, and 1 Diamond_Boots of Protection 1 to player 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a250&8] &eCoin Karşılığında &8[&aSet Paketi&8] &eAldın." to player 
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
                make gui slot 6 of player with Grass named "&2Ada Paketi" with lore "||&9&l● &8[&616&8] &eÇimenli Toprak||&9&l● &8[&63&8] &eÖrümcek Ağı||&9&l● &8[&62&8] &eSandık||&9&l● &8[&61&8] &eZümrüt Blok||&9&l● &8[&68&8] &eKırık Taş||&9&l● &8[&616&8] &eBiftek||||&8[&350&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 50:
                        close player's inventory 
                        remove 50 from {coin::%player%}
                        give 16 Grass, 3 CobWeb, 2 Chest, 1 Emerald_Block, 8 Cobble_Stone, and 16 Steak to player 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a50&8] &eCoin Karşılığında &8[&aAda Paketi&8] &eAldın." to player 
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
        else:
            send "&a&l» &eCoin Marketi Açmak İçin &a/coin market%nl%&a&l» &eCoin Durumunuza Bakmak İçin &a/coin durum" to player 

command /coins [<text>] [<player>] [<int>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                if arg-2 is not executor:
                    if arg-3 is set:
                        if arg-1 is "paylaş":
                            add arg-3 to {coin::%arg-2%}
                            remove arg-3 from {coin::%player%}
                            send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncu Size &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdi."
                            send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncuya &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdin." to arg-2 
                else:
                    send "&a&l» &8[&eKendinle Coin Paylaşamazsın.&8]"

on break of Cobble_Stone:
    add 1 to {coin::%player%::kazilan::kirik::tas}
    if {coin::%player%::kazilan::kirik::tas} >= 3:
        add 1 to {coin::%player%}
    
#Adminlerin Kısmı;    
command /coinss [<text>] [<player>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-1 is "sıfırla":
                if arg-2 is set:
                    delete {coin::%player%}
                    send "&a&l» &eHey! &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncunun Coinleri Sıfırlandı." 
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &eCoinlerin &8[&a%player%&8] &eTarafından Sıfırlandı." to arg-2
                    set {coin::%player%} to 0 
        else:
            send "&a&l» &8[&eBu Komutu Kullanmak İçin Yetkin Yok !&8]"
                    
command /coinsss [<text>] [<player>] [<int>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-1 is "gönder":
                if arg-2 is set:
                    add arg-3 to {coin::%arg-2%}
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncuya &8[&a%arg-3%&8] &eGönderdin."
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncu Sana &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdi.%nl%%nl%&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncunun Mevcut Coini &8[&a%{coin::%player%}%&8]" to arg-2 
        else:
            send "&a&l» &8[&eBu Komutu Kullanmak İçin Yetkin Yok !&8]"

EK ADDONLAR:
skQuery, skRayFall, TuSKe, Skellet


# NOT: Skript'i İznim Olmadan, Başka Platformlarda Paylaşmayınız.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    4.2 KB · Görüntüleme: 5
Seçkin madenci.
Katılım
26 Eylül 2018
Mesajlar
56
Tepki puanı
27
Puanları
1,025
Discord
Akif B. | 19#5635
Güzel Olmuş Ellerine Saglık
 
<3 Linux
Katılım
24 Haziran 2018
Mesajlar
69
Tepki puanı
25
Puanları
1,035
Discord
7485#7485
Çok hoş bir skripte benziyor kopyaladım bile :D.
 
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
7 Ekim 2018
Mesajlar
82
Tepki puanı
29
Puanları
0
Discord
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
7 Ekim 2018
Mesajlar
82
Tepki puanı
29
Puanları
0
Discord
Seçkin madenci.
Katılım
6 Haziran 2018
Mesajlar
29
Tepki puanı
9
Puanları
1,130
Discord
Tam olarak oyuncuların nasıl coin kazandığını anlamadım, sanırım adminler veriyor. Öneri olarak: Örneğin sunucu tipi Factions ise, her 10 lapis ore kırıldığı zaman 5 coins kazanma gibi bir mantıkla güzel bir sistem haline getirilebilir. Başarılar!
 
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
7 Ekim 2018
Mesajlar
82
Tepki puanı
29
Puanları
0
Discord
Tam olarak oyuncuların nasıl coin kazandığını anlamadım, sanırım adminler veriyor. Öneri olarak: Örneğin sunucu tipi Factions ise, her 10 lapis ore kırıldığı zaman 5 coins kazanma gibi bir mantıkla güzel bir sistem haline getirilebilir. Başarılar!
3 Kırık Taş Kırdığında, Coin'ine 1 Ekliyor.
 
Muzlar dünyayı istila edecekmiş!
Katılım
11 Temmuz 2018
Mesajlar
74
Tepki puanı
154
Puanları
1,135
Discord
Eline sağlık, kod hatalı olsa da bir şeyler yapmaya çalışıyorsun. Daha önce ki kodlarını incelememiştim bu basit hatayı yapan biri muhtelemen diğer kodlarında da hata yapmıştır onlara da bakarım bir ara her neyse hatayı düzelttim. Buyur kod. Gözüme çarpan hata sadece admin kısmıydı detaylı inceleme yapacak zamanım yoktu.

Kod:
on first join:
    set {coin::%player%} to 0 
    
command /coin [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-1 is "durum":
                send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &eMevcut Coin Durumun &8[&a%{coin::%player%}%&8]" to player 
            if arg-1 is "market":
                open virtual chest with size 1 named "&5Coin Market" to player 
                make gui slot 0, 1, 3, 5, 7, and 8 of player with Black_Stained_Glass_Pane named ""
                make gui slot 2 of player with Emerald_Block named "&2Maden Paketi" with lore "||&9&l● &8[&632&8] &aZümrüt Blok||&9&l● &8[&632&8] &bElmas Blok||&9&l● &8[&632&8] &eAltın Blok||&9&l● &8[&632&8] &fDemir Blok||||&8[&330&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 30:
                        close player's inventory 
                        remove 30 from {coin::%player%}
                        give 32 Emerald_Block, 32 Diamond_Block, 32 Gold_Block, and 32 Iron_Block to player 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a30&8] &eCoin Karşılığında &8[&aMaden Paketi&8] &eAldın." to player 
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
                make gui slot 4 of player with Diamond_Chestplate named "&2Set Paketi" with lore "||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Kafalık &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Göğüslük &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Pantolon &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Bot &8[&aKoruma 1&8]||||&8[&3250&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 250:
                        close player's inventory 
                        remove 250 from {coin::%player%}
                        give 1 Diamond_Helmet of Protection 1, 1 Diamond_Chestplate of Protection 1, 1 Diamond_Leggings of Protection 1, and 1 Diamond_Boots of Protection 1 to player 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a250&8] &eCoin Karşılığında &8[&aSet Paketi&8] &eAldın." to player 
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
                make gui slot 6 of player with Grass named "&2Ada Paketi" with lore "||&9&l● &8[&616&8] &eÇimenli Toprak||&9&l● &8[&63&8] &eÖrümcek Ağı||&9&l● &8[&62&8] &eSandık||&9&l● &8[&61&8] &eZümrüt Blok||&9&l● &8[&68&8] &eKırık Taş||&9&l● &8[&616&8] &eBiftek||||&8[&350&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 50:
                        close player's inventory 
                        remove 50 from {coin::%player%}
                        give 16 Grass, 3 CobWeb, 2 Chest, 1 Emerald_Block, 8 Cobble_Stone, and 16 Steak to player 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a50&8] &eCoin Karşılığında &8[&aAda Paketi&8] &eAldın." to player 
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
        else:
            send "&a&l» &eCoin Marketi Açmak İçin &a/coin market%nl%&a&l» &eCoin Durumunuza Bakmak İçin &a/coin durum" to player 

command /coins [<text>] [<player>] [<int>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                if arg-2 is not executor:
                    if arg-3 is set:
                        if arg-1 is "paylaş":
                            add arg-3 to {coin::%arg-2%}
                            remove arg-3 from {coin::%player%}
                            send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncu Size &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdi."
                            send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncuya &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdin." to arg-2 
                else:
                    send "&a&l» &8[&eKendinle Coin Paylaşamazsın.&8]"

on break of Cobble_Stone:
    add 1 to {coin::%player%::kazilan::kirik::tas}
    if {coin::%player%::kazilan::kirik::tas} >= 3:
        add 1 to {coin::%player%}

# amdin beylerimizin kısmısı
command /coinadmin [<text>] [<player>] [<number>]:
    trigger:
        if player has permission "coin.admin":
            if arg-1 is "sıfırla":
                if arg-2 is set:
                    if arg-3 is not set:
                        send "&a&l» &eHey! &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncunun Coinleri Sıfırlandı." 
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &eCoinlerin &8[&a%player%&8] &eTarafından Sıfırlandı." to arg-2
                        set {coin::%player%} to 0
                    else:
                        send "lütfen kodu şu şekilde kullanın : /coinadmin sıfırla %arg-2%"
                else:
                    send "kimin coinini sıfırlayacağınızı belirlemelisiniz."
            else if arg-1 is "gönder":
                if arg-2 is set:
                    if arg-3 is set:
                    add arg-3 to {coin::%arg-2%}
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncuya &8[&a%arg-3%&8] &eGönderdin."
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncu Sana &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdi.%nl%%nl%&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncunun Mevcut Coini &8[&a%{coin::%arg-2%}%&8]" to arg-2 
                    else:
                        send "göndereceğiniz coin miktarını belirlemelisiniz"
                else:
                    send "coin göndereceğiniz kişiyi belirlemelisiniz"
            else:
                send "kullanım /coinadmin <gönder/sıfırla>"
        else:
            send "yetkin yok"
 
Son düzenleme:
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
7 Ekim 2018
Mesajlar
82
Tepki puanı
29
Puanları
0
Discord
Eline sağlık, kod hatalı olsa da bir şeyler yapmaya çalışıyorsun. Daha önce ki kodlarını incelememiştim bu basit hatayı yapan biri muhtelemen diğer kodlarında da hata yapmıştır onlara da bakarım bir ara her neyse hatayı düzelttim. Buyur kod. Gözüme çarpan hata sadece admin kısmıydı detaylı inceleme yapacak zamanım yoktu.

Kod:
on first join:
    set {coin::%player%} to 0
   
command /coin [<text>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-1 is "durum":
                send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &eMevcut Coin Durumun &8[&a%{coin::%player%}%&8]" to player
            if arg-1 is "market":
                open virtual chest with size 1 named "&5Coin Market" to player
                make gui slot 0, 1, 3, 5, 7, and 8 of player with Black_Stained_Glass_Pane named ""
                make gui slot 2 of player with Emerald_Block named "&2Maden Paketi" with lore "||&9&l● &8[&632&8] &aZümrüt Blok||&9&l● &8[&632&8] &bElmas Blok||&9&l● &8[&632&8] &eAltın Blok||&9&l● &8[&632&8] &fDemir Blok||||&8[&330&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 30:
                        close player's inventory
                        remove 30 from {coin::%player%}
                        give 32 Emerald_Block, 32 Diamond_Block, 32 Gold_Block, and 32 Iron_Block to player
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a30&8] &eCoin Karşılığında &8[&aMaden Paketi&8] &eAldın." to player
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
                make gui slot 4 of player with Diamond_Chestplate named "&2Set Paketi" with lore "||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Kafalık &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Göğüslük &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Pantolon &8[&aKoruma 1&8]||&9&l● &8[&61&8] &bElmas Bot &8[&aKoruma 1&8]||||&8[&3250&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 250:
                        close player's inventory
                        remove 250 from {coin::%player%}
                        give 1 Diamond_Helmet of Protection 1, 1 Diamond_Chestplate of Protection 1, 1 Diamond_Leggings of Protection 1, and 1 Diamond_Boots of Protection 1 to player
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a250&8] &eCoin Karşılığında &8[&aSet Paketi&8] &eAldın." to player
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
                make gui slot 6 of player with Grass named "&2Ada Paketi" with lore "||&9&l● &8[&616&8] &eÇimenli Toprak||&9&l● &8[&63&8] &eÖrümcek Ağı||&9&l● &8[&62&8] &eSandık||&9&l● &8[&61&8] &eZümrüt Blok||&9&l● &8[&68&8] &eKırık Taş||&9&l● &8[&616&8] &eBiftek||||&8[&350&8] &7Coin Karşılığında Al." to run:
                    if {coin::%player%} is greater than or equal to 50:
                        close player's inventory
                        remove 50 from {coin::%player%}
                        give 16 Grass, 3 CobWeb, 2 Chest, 1 Emerald_Block, 8 Cobble_Stone, and 16 Steak to player
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a50&8] &eCoin Karşılığında &8[&aAda Paketi&8] &eAldın." to player
                    else:
                        send "&a&l» &8[&eHesabında Yeteri Kadar Coin Yok !&8]"
        else:
            send "&a&l» &eCoin Marketi Açmak İçin &a/coin market%nl%&a&l» &eCoin Durumunuza Bakmak İçin &a/coin durum" to player

command /coins [<text>] [<player>] [<int>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                if arg-2 is not executor:
                    if arg-3 is set:
                        if arg-1 is "paylaş":
                            add arg-3 to {coin::%arg-2%}
                            remove arg-3 from {coin::%player%}
                            send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncu Size &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdi."
                            send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncuya &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdin." to arg-2
                else:
                    send "&a&l» &8[&eKendinle Coin Paylaşamazsın.&8]"

on break of Cobble_Stone:
    add 1 to {coin::%player%::kazilan::kirik::tas}
    if {coin::%player%::kazilan::kirik::tas} >= 3:
        add 1 to {coin::%player%}

# amdin beylerimizin kısmısı
command /coinadmin [<text>] [<player>] [<number>]:
    trigger:
        if player has permission "coin.admin":
            if arg-1 is "sıfırla":
                if arg-2 is set:
                    if arg-3 is not set:
                        send "&a&l» &eHey! &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncunun Coinleri Sıfırlandı."
                        send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &eCoinlerin &8[&a%player%&8] &eTarafından Sıfırlandı." to arg-2
                        set {coin::%player%} to 0
                    else:
                        send "lütfen kodu şu şekilde kullanın : /coinadmin sıfırla %arg-2%"
                else:
                    send "kimin coinini sıfırlayacağınızı belirlemelisiniz."
            else if arg-1 is "gönder":
                if arg-2 is set:
                    if arg-3 is set:
                    add arg-3 to {coin::%arg-2%}
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncuya &8[&a%arg-3%&8] &eGönderdin."
                    send "&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%player%&8] &eAdlı Oyuncu Sana &8[&a%arg-3%&8] &eCoin Gönderdi.%nl%%nl%&a&l» &eHey! Dostum&8, &8[&a%arg-2%&8] &eAdlı Oyuncunun Mevcut Coini &8[&a%{coin::%arg-2%}%&8]" to arg-2
                    else:
                        send "göndereceğiniz coin miktarını belirlemelisiniz"
                else:
                    send "coin göndereceğiniz kişiyi belirlemelisiniz"
        else:
            send "yetkin yok"
Öncelikle yorum atman beni çok mutlu etti abi sağol <3 :D

Ve skripti düzelttiğin için teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Üst