- Katılım
- 26 Şubat 2020
- Mesajlar
- 64
- En iyi cevaplar
- 1
- Tepki puanı
- 14
- Puanları
- 1,080
- Discord
- BloodyX#4069
Bu skript, oyuncuların belirli aralıklarla ödüller almalarını ve bu ödülleri GUI üzerinden yönetmelerini sağlar. Ayrıca, dil desteği ekleyerek oyuncuların kendi dillerine uygun mesajlar almasını sağlayabiliriz
Kod:
variables:
{son_gunluk_odul::%player%} = 0
{son_haftalik_odul::%player%} = 0
{son_aylik_odul::%player%} = 0
{oyuncu_dil::%player%} = "en" # Varsayılan dil İngilizce
options:
dil.en.gunluk_odul_mesaj: "You have received your daily reward!"
dil.en.haftalik_odul_mesaj: "You have received your weekly reward!"
dil.en.aylik_odul_mesaj: "You have received your monthly reward!"
dil.tr.gunluk_odul_mesaj: "Günlük ödülünüzü aldınız!"
dil.tr.haftalik_odul_mesaj: "Haftalık ödülünüzü aldınız!"
dil.tr.aylik_odul_mesaj: "Aylık ödülünüzü aldınız!"
command /odulmenu:
trigger:
open chest with 1 row named "&aÖdül Menüsü" to player
format slot 2 of player with diamond named "&bGünlük Ödül" to run [odul_gunluk()]
format slot 4 of player with emerald named "&bHaftalık Ödül" to run [odul_haftalik()]
format slot 6 of player with netherite_ingot named "&bAylık Ödül" to run [odul_aylik()]
format slot 8 of player with book named "&bDil Ayarla" to run [dil_ayar_menu()]
function odul_gunluk():
if difference between {son_gunluk_odul::%player%} and now > 1 day:
give player diamond named "&aGünlük Ödül"
set {son_gunluk_odul::%player%} to now
send options get "dil.%{oyuncu_dil::%player%}%.gunluk_odul_mesaj"
else:
send "&cGünlük ödülünüzü zaten aldınız!"
function odul_haftalik():
if difference between {son_haftalik_odul::%player%} and now > 7 days:
give player emerald named "&aHaftalık Ödül"
set {son_haftalik_odul::%player%} to now
send options get "dil.%{oyuncu_dil::%player%}%.haftalik_odul_mesaj"
else:
send "&cHaftalık ödülünüzü zaten aldınız!"
function odul_aylik():
if difference between {son_aylik_odul::%player%} and now > 30 days:
give player netherite_ingot named "&aAylık Ödül"
set {son_aylik_odul::%player%} to now
send options get "dil.%{oyuncu_dil::%player%}%.aylik_odul_mesaj"
else:
send "&cAylık ödülünüzü zaten aldınız!"
function dil_ayar_menu():
open chest with 1 row named "&aDil Ayarları" to player
format slot 3 of player with paper named "&aTürkçe" to run [dil_ayarla("tr")]
format slot 5 of player with paper named "&aEnglish" to run [dil_ayarla("en")]
function dil_ayarla(dil: text):
set {oyuncu_dil::%player%} to dil
send "&aDil başarıyla değiştirildi!"