Seçkin madenci.
- Katılım
- 12 Ağustos 2018
- Mesajlar
- 74
- Tepki puanı
- 18
- Puanları
- 1,200
- Discord
Kod:
Options:
kredialanlar: &eEn Son Kredi Alanlar &6»
Kredi1: &e1 &7» &a
Kredi2: &e2 &7» &a
Kredi3: &e3 &7» &a
Kredi4: &e4 &7» &a
Kredi5: &e5 &7» &a
vip1: Vip
vip2: Vip+
vip3: MVip
vip4: MVip+
edit: Fly
rep: Repair
sat: Sat
a2: Özel Anahtar
a3: Vip Anahtar
a4: Anahtar
s1: İron Golem Spawner
s2: Blaze Spawner
s3: Domuz Adam Spawner
s4: Kardan Adam Spawner
s5: Zombi Spawner
s6: İskelet Spawner
s7: Örümcek Spawner
s8: Koyun Spawner
s9: İnek Spawner
s10: Tavuk Spawner
s11: Domuz Spawner
prefix: &6Kredi &8» &r
# Otomatik Girişte Sorgulama Sistemi #
on join:
if {kredi.%player%} is not set:
set {kredi.%player%} to 0
# Mağaza Sistemi + VIP - Para - Edit Item Satın Alma Sistemi #
command /Anahtarmarket [<text>]:
usage: &3SkyBlock &8» &eSadece &a/Mağaza &eyazmanız yeterlidir&c!
trigger:
arg 1 isn't set:
close player's inventory
wait 3 ticks
open chest with 1 row named "&8&l» &8Anahtar Mağazası" to player
wait 3 tick
#format slot 0 of player with tripwire hook of unbreaking 10, named "&c{@a2}" with lore "||&7Bu Anahtar Sadece &4Özel Kasayı &7Açabilir. || ||&7Fiyatı: &e5 ⛃" to close then run [make player execute command "anahtarmarket {@a2}"]
format slot 8 of player with player's skull named "&cMevcut Krediniz:" with lore "||&e%{kredi.%player%}% ⛃" to close
arg 1 is "{@a2}":
{kredi.%player%} is greater than 4:
execute console command "/cc give physical crazy 1 %player%"
add -5 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cSunucu&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a2} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@a3}":
{kredi.%player%} is greater than 4:
execute console command "/cc give physical vip 1 %player%"
add -5 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cJudgCraft&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a3} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@a4}":
{kredi.%player%} is greater than 3:
execute console command "/cc give physical anahtar 1 %player%"
add -4 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cJudgCraft&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a4} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
# Kullanıcı'ya Kredi Verme Sistemi #
command /kredi [<text=yardım>] [<offlineplayer>] [<int>]:
usage: &c/Kredi &&bYardım &7Yazmanız Yeterlidir&8!
trigger:
player is op:
arg 1 is "yardım":
message "&8&l&m-----&r &8[ &7Kredi Sistemi &8]&r &8&l&m-----" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bVer &8[&eIsim&8] &8[&aKredi&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bAl &8[&eIsim&8] &8[&aKredi&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bBak &8[&eIsim&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bSıfırla &8[&eIsim&8]" to player
message "&8&l&m-----&r &8[ &7Kredi Sistemi &8]&r &8&l&m-----" to player
arg 1 is "bak":
if arg 2 is set:
if arg 3 is not set:
message "&8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişinin &8[&a%{kredi.%arg 2%}%&8] &7Kredi'si Vardır&8!" to player
if arg 1 is "ver":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
message "&7Yetkili, &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi'yi Hesabınıza Yatırmıştır&8!" to arg 2
message "&7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'ye &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi Verdiniz&8!" to player
add arg-3 to {kredi.%arg 2%}
set {Kredi.8} to {Kredi.7}
set {Kredi.7} to {Kredi.6}
set {Kredi.6} to {Kredi.5}
set {Kredi.5} to {Kredi.4}
set {Kredi.4} to {Kredi.3}
set {Kredi.3} to {Kredi.2}
set {Kredi.2} to {Kredi.1}
set {Kredi.1} to "%player%"
if arg 1 is "al":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
send "{@prefix} &7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'den &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi Aldınız&8!"
remove arg-3 from {kredi.%arg 2%}
if arg 1 is "sıfırla":
if arg 2 is set:
if arg 3 is not set:
send "{@prefix} &7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'nin &aKredisi'ni &7Sıfırladınız&8!" to player
set {kredi.%arg 2%} to 0
# Kullanıcı'nın Kredi'sini Sorgulama Sistemi #
#command /kredim:
# usage: &7Sadece &c/Kredim &7Yazmanız Yeterlidir&8!
# trigger:
# send "{@prefix} &e&l%{kredi.%player%}% &aKredi'niz &7Vardır&8!"
command /Mağaza:
aliases: /kredi, /kredim ,/Kredimarket
trigger:
wait 3 tick
open chest with 2 rows named "&6Menü &8» &2Mağaza Kredi" to player
wait 3 tick
format slot 3 of player with nether star of unbreaking 10, named "&6Vipler " with lore "||&aVIP &esatın almak için tıkla&c!||" to close then run [execute player command "vipsatinal"]
format slot 5 of player with tripwire hook of unbreaking 10, named "&6Anahtarlar" with lore "||&aAnahtar &esatın almak için tıkla&c!||" to close then run [execute player command "anahtarmarket"]
format slot 8 of player with player's skull named "&6Mevcut Krediniz" with lore " ||&a%{kredi.%player%}% &e⛃||" to act unstealable
format slot 9 of player with white glass of unbreaking 10, named "{@kredialanlar}" to close
format slot 11 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi1} %{kredi.1}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 12 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi2} %{kredi.2}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 13 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi3} %{kredi.3}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 14 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi4} %{kredi.4}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 15 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi5} %{kredi.5}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
command /Vipsatinal [<text>]:
usage: &3SkyBlock &8» &eSadece &a/Mağaza &eyazmanız yeterlidir&c!
trigger:
arg 1 isn't set:
close player's inventory
wait 3 ticks
open chest with 1 row named "&8&l» &8Vip Mağazası" to player
wait 3 tick
format slot 0 of player with iron ingot of unbreaking 10, named "&e{@vip1}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e10 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip1}"]
format slot 2 of player with gold ingot of unbreaking 10, named "&a{@vip2}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e20 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip2}"]
format slot 4 of player with diamond of unbreaking 10, named "&d{@vip3}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e30 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip3}"]
format slot 6 of player with emerald of unbreaking 10, named "&d{@vip4}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e40 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip4}"]
format slot 8 of player with player's skull named "&6Mevcut Krediniz" with lore "||&a%{kredi.%player%}% ⛃" to close
arg 1 is "{@vip1}":
{kredi.%player%} is greater than 9:
execute console command "manuadd %player% Vip"
add -10 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip1} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip2}":
{kredi.%player%} is greater than 14:
execute console command "manuadd %player% Vip+"
add -20 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip2} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip3}":
{kredi.%player%} is greater than 29:
execute console command "manuadd %player% MVip"
add -30 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip3} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip4}":
{kredi.%player%} is greater than 39:
execute console command "manuadd %player% MVip+"
add -40 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip4} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
Options:
kredialanlar: &eEn Son Kredi Alanlar &6»
Kredi1: &e1 &7» &a
Kredi2: &e2 &7» &a
Kredi3: &e3 &7» &a
Kredi4: &e4 &7» &a
Kredi5: &e5 &7» &a
vip1: Vip
vip2: Vip+
vip3: MVip
vip4: MVip+
edit: Fly
rep: Repair
sat: Sat
a2: Özel Anahtar
a3: Vip Anahtar
a4: Anahtar
s1: İron Golem Spawner
s2: Blaze Spawner
s3: Domuz Adam Spawner
s4: Kardan Adam Spawner
s5: Zombi Spawner
s6: İskelet Spawner
s7: Örümcek Spawner
s8: Koyun Spawner
s9: İnek Spawner
s10: Tavuk Spawner
s11: Domuz Spawner
prefix: &6Kredi &8» &r
# Otomatik Girişte Sorgulama Sistemi #
on join:
if {kredi.%player%} is not set:
set {kredi.%player%} to 0
# Mağaza Sistemi + VIP - Para - Edit Item Satın Alma Sistemi #
command /Anahtarmarket [<text>]:
usage: &3SkyBlock &8» &eSadece &a/Mağaza &eyazmanız yeterlidir&c!
trigger:
arg 1 isn't set:
close player's inventory
wait 3 ticks
open chest with 1 row named "&8&l» &8Anahtar Mağazası" to player
wait 3 tick
#format slot 0 of player with tripwire hook of unbreaking 10, named "&c{@a2}" with lore "||&7Bu Anahtar Sadece &4Özel Kasayı &7Açabilir. || ||&7Fiyatı: &e5 ⛃" to close then run [make player execute command "anahtarmarket {@a2}"]
format slot 8 of player with player's skull named "&cMevcut Krediniz:" with lore "||&e%{kredi.%player%}% ⛃" to close
arg 1 is "{@a2}":
{kredi.%player%} is greater than 4:
execute console command "/cc give physical crazy 1 %player%"
add -5 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cSunucu&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a2} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@a3}":
{kredi.%player%} is greater than 4:
execute console command "/cc give physical vip 1 %player%"
add -5 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cJudgCraft&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a3} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@a4}":
{kredi.%player%} is greater than 3:
execute console command "/cc give physical anahtar 1 %player%"
add -4 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cJudgCraft&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a4} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
# Kullanıcı'ya Kredi Verme Sistemi #
command /kredi [<text=yardım>] [<offlineplayer>] [<int>]:
usage: &c/Kredi &&bYardım &7Yazmanız Yeterlidir&8!
trigger:
player is op:
arg 1 is "yardım":
message "&8&l&m-----&r &8[ &7Kredi Sistemi &8]&r &8&l&m-----" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bVer &8[&eIsim&8] &8[&aKredi&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bAl &8[&eIsim&8] &8[&aKredi&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bBak &8[&eIsim&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bSıfırla &8[&eIsim&8]" to player
message "&8&l&m-----&r &8[ &7Kredi Sistemi &8]&r &8&l&m-----" to player
arg 1 is "bak":
if arg 2 is set:
if arg 3 is not set:
message "&8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişinin &8[&a%{kredi.%arg 2%}%&8] &7Kredi'si Vardır&8!" to player
if arg 1 is "ver":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
message "&7Yetkili, &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi'yi Hesabınıza Yatırmıştır&8!" to arg 2
message "&7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'ye &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi Verdiniz&8!" to player
add arg-3 to {kredi.%arg 2%}
set {Kredi.8} to {Kredi.7}
set {Kredi.7} to {Kredi.6}
set {Kredi.6} to {Kredi.5}
set {Kredi.5} to {Kredi.4}
set {Kredi.4} to {Kredi.3}
set {Kredi.3} to {Kredi.2}
set {Kredi.2} to {Kredi.1}
set {Kredi.1} to "%player%"
if arg 1 is "al":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
send "{@prefix} &7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'den &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi Aldınız&8!"
remove arg-3 from {kredi.%arg 2%}
if arg 1 is "sıfırla":
if arg 2 is set:
if arg 3 is not set:
send "{@prefix} &7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'nin &aKredisi'ni &7Sıfırladınız&8!" to player
set {kredi.%arg 2%} to 0
# Kullanıcı'nın Kredi'sini Sorgulama Sistemi #
#command /kredim:
# usage: &7Sadece &c/Kredim &7Yazmanız Yeterlidir&8!
# trigger:
# send "{@prefix} &e&l%{kredi.%player%}% &aKredi'niz &7Vardır&8!"
command /Mağaza:
aliases: /kredi, /kredim ,/Kredimarket
trigger:
wait 3 tick
open chest with 2 rows named "&6Menü &8» &2Mağaza Kredi" to player
wait 3 tick
format slot 3 of player with nether star of unbreaking 10, named "&6Vipler " with lore "||&aVIP &esatın almak için tıkla&c!||" to close then run [execute player command "vipsatinal"]
format slot 5 of player with tripwire hook of unbreaking 10, named "&6Anahtarlar" with lore "||&aAnahtar &esatın almak için tıkla&c!||" to close then run [execute player command "anahtarmarket"]
format slot 8 of player with player's skull named "&6Mevcut Krediniz" with lore " ||&a%{kredi.%player%}% &e⛃||" to act unstealable
format slot 9 of player with white glass of unbreaking 10, named "{@kredialanlar}" to close
format slot 11 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi1} %{kredi.1}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 12 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi2} %{kredi.2}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 13 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi3} %{kredi.3}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 14 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi4} %{kredi.4}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 15 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi5} %{kredi.5}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
command /Vipsatinal [<text>]:
usage: &3SkyBlock &8» &eSadece &a/Mağaza &eyazmanız yeterlidir&c!
trigger:
arg 1 isn't set:
close player's inventory
wait 3 ticks
open chest with 1 row named "&8&l» &8Vip Mağazası" to player
wait 3 tick
format slot 0 of player with iron ingot of unbreaking 10, named "&e{@vip1}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e10 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip1}"]
format slot 2 of player with gold ingot of unbreaking 10, named "&a{@vip2}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e20 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip2}"]
format slot 4 of player with diamond of unbreaking 10, named "&d{@vip3}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e30 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip3}"]
format slot 6 of player with emerald of unbreaking 10, named "&d{@vip4}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e40 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip4}"]
format slot 8 of player with player's skull named "&6Mevcut Krediniz" with lore "||&a%{kredi.%player%}% ⛃" to close
arg 1 is "{@vip1}":
{kredi.%player%} is greater than 9:
execute console command "manuadd %player% Vip"
add -10 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip1} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip2}":
{kredi.%player%} is greater than 14:
execute console command "manuadd %player% Vip+"
add -20 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip2} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip3}":
{kredi.%player%} is greater than 29:
execute console command "manuadd %player% MVip"
add -30 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip3} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip4}":
{kredi.%player%} is greater than 39:
execute console command "manuadd %player% MVip+"
add -40 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip4} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
Kod:
Kod:
Options:
kredialanlar: &eEn Son Kredi Alanlar &6»
Kredi1: &e1 &7» &a
Kredi2: &e2 &7» &a
Kredi3: &e3 &7» &a
Kredi4: &e4 &7» &a
Kredi5: &e5 &7» &a
vip1: Vip
vip2: Vip+
vip3: MVip
vip4: MVip+
edit: Fly
rep: Repair
sat: Sat
a2: Özel Anahtar
a3: Vip Anahtar
a4: Anahtar
s1: İron Golem Spawner
s2: Blaze Spawner
s3: Domuz Adam Spawner
s4: Kardan Adam Spawner
s5: Zombi Spawner
s6: İskelet Spawner
s7: Örümcek Spawner
s8: Koyun Spawner
s9: İnek Spawner
s10: Tavuk Spawner
s11: Domuz Spawner
prefix: &6Kredi &8» &r
# Otomatik Girişte Sorgulama Sistemi #
on join:
if {kredi.%player%} is not set:
set {kredi.%player%} to 0
# Mağaza Sistemi + VIP - Para - Edit Item Satın Alma Sistemi #
command /Anahtarmarket [<text>]:
usage: &3SkyBlock &8» &eSadece &a/Mağaza &eyazmanız yeterlidir&c!
trigger:
arg 1 isn't set:
close player's inventory
wait 3 ticks
open chest with 1 row named "&8&l» &8Anahtar Mağazası" to player
wait 3 tick
#format slot 0 of player with tripwire hook of unbreaking 10, named "&c{@a2}" with lore "||&7Bu Anahtar Sadece &4Özel Kasayı &7Açabilir. || ||&7Fiyatı: &e5 ⛃" to close then run [make player execute command "anahtarmarket {@a2}"]
format slot 8 of player with player's skull named "&cMevcut Krediniz:" with lore "||&e%{kredi.%player%}% ⛃" to close
arg 1 is "{@a2}":
{kredi.%player%} is greater than 4:
execute console command "/cc give physical crazy 1 %player%"
add -5 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cSunucu&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a2} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@a3}":
{kredi.%player%} is greater than 4:
execute console command "/cc give physical vip 1 %player%"
add -5 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cJudgCraft&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a3} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@a4}":
{kredi.%player%} is greater than 3:
execute console command "/cc give physical anahtar 1 %player%"
add -4 to {kredi.%player%}
broadcast "&8[&cJudgCraft&8] &e%player% &7adlı Kişi &c{@a4} &7Satın Almıştır&8!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
# Kullanıcı'ya Kredi Verme Sistemi #
command /kredi [<text=yardım>] [<offlineplayer>] [<int>]:
usage: &c/Kredi &&bYardım &7Yazmanız Yeterlidir&8!
trigger:
player is op:
arg 1 is "yardım":
message "&8&l&m-----&r &8[ &7Kredi Sistemi &8]&r &8&l&m-----" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bVer &8[&eIsim&8] &8[&aKredi&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bAl &8[&eIsim&8] &8[&aKredi&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bBak &8[&eIsim&8]" to player
message "&8» &7Kullanım: &c/Kredi &bSıfırla &8[&eIsim&8]" to player
message "&8&l&m-----&r &8[ &7Kredi Sistemi &8]&r &8&l&m-----" to player
arg 1 is "bak":
if arg 2 is set:
if arg 3 is not set:
message "&8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişinin &8[&a%{kredi.%arg 2%}%&8] &7Kredi'si Vardır&8!" to player
if arg 1 is "ver":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
message "&7Yetkili, &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi'yi Hesabınıza Yatırmıştır&8!" to arg 2
message "&7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'ye &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi Verdiniz&8!" to player
add arg-3 to {kredi.%arg 2%}
set {Kredi.8} to {Kredi.7}
set {Kredi.7} to {Kredi.6}
set {Kredi.6} to {Kredi.5}
set {Kredi.5} to {Kredi.4}
set {Kredi.4} to {Kredi.3}
set {Kredi.3} to {Kredi.2}
set {Kredi.2} to {Kredi.1}
set {Kredi.1} to "%player%"
if arg 1 is "al":
if arg 2 is set:
if arg 3 is set:
send "{@prefix} &7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'den &8[&a%arg 3%&8] &7Kredi Aldınız&8!"
remove arg-3 from {kredi.%arg 2%}
if arg 1 is "sıfırla":
if arg 2 is set:
if arg 3 is not set:
send "{@prefix} &7Başarıyla, &8[&e%arg 2%&8] &7adlı Kişi'nin &aKredisi'ni &7Sıfırladınız&8!" to player
set {kredi.%arg 2%} to 0
# Kullanıcı'nın Kredi'sini Sorgulama Sistemi #
#command /kredim:
# usage: &7Sadece &c/Kredim &7Yazmanız Yeterlidir&8!
# trigger:
# send "{@prefix} &e&l%{kredi.%player%}% &aKredi'niz &7Vardır&8!"
command /Mağaza:
aliases: /kredi, /kredim ,/Kredimarket
trigger:
wait 3 tick
open chest with 2 rows named "&6Menü &8» &2Mağaza Kredi" to player
wait 3 tick
format slot 3 of player with nether star of unbreaking 10, named "&6Vipler " with lore "||&aVIP &esatın almak için tıkla&c!||" to close then run [execute player command "vipsatinal"]
format slot 5 of player with tripwire hook of unbreaking 10, named "&6Anahtarlar" with lore "||&aAnahtar &esatın almak için tıkla&c!||" to close then run [execute player command "anahtarmarket"]
format slot 8 of player with player's skull named "&6Mevcut Krediniz" with lore " ||&a%{kredi.%player%}% &e⛃||" to act unstealable
format slot 9 of player with white glass of unbreaking 10, named "{@kredialanlar}" to close
format slot 11 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi1} %{kredi.1}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 12 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi2} %{kredi.2}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 13 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi3} %{kredi.3}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 14 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi4} %{kredi.4}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
format slot 15 of player with human head of unbreaking 10, named "{@Kredi5} %{kredi.5}%" with lore " ||&8» &eBuradaki kişi &aEn Son Kredi &ealan kişiler&c! ||" to close
command /Vipsatinal [<text>]:
usage: &3SkyBlock &8» &eSadece &a/Mağaza &eyazmanız yeterlidir&c!
trigger:
arg 1 isn't set:
close player's inventory
wait 3 ticks
open chest with 1 row named "&8&l» &8Vip Mağazası" to player
wait 3 tick
format slot 0 of player with iron ingot of unbreaking 10, named "&e{@vip1}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e10 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip1}"]
format slot 2 of player with gold ingot of unbreaking 10, named "&a{@vip2}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e20 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip2}"]
format slot 4 of player with diamond of unbreaking 10, named "&d{@vip3}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e30 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip3}"]
format slot 6 of player with emerald of unbreaking 10, named "&d{@vip4}" with lore "||&eŞuanki &aVIP &eözelliklerine bakmak için&c; &a/menu &eyaz&c! || ||&7Fiyatı: &e40 ⛃" to close then run [make player execute command "Vipsatinal {@vip4}"]
format slot 8 of player with player's skull named "&6Mevcut Krediniz" with lore "||&a%{kredi.%player%}% ⛃" to close
arg 1 is "{@vip1}":
{kredi.%player%} is greater than 9:
execute console command "manuadd %player% Vip"
add -10 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip1} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip2}":
{kredi.%player%} is greater than 14:
execute console command "manuadd %player% Vip+"
add -20 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip2} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip3}":
{kredi.%player%} is greater than 29:
execute console command "manuadd %player% MVip"
add -30 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip3} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
arg 1 is "{@vip4}":
{kredi.%player%} is greater than 39:
execute console command "manuadd %player% MVip+"
add -40 to {kredi.%player%}
broadcast "&3SkyBlock &8» &a%player% &eadlı Kişi &a{@vip4} &esatın almıştır&c!"
else:
send "{@prefix}&eHesabınız'da Yeterli &aKredi'niz &ebulunmamaktadır&c!"
Son düzenleme: