Hoş Geldin!

MinecraftTR.COM - Türkiye'nin en büyük minecraft platformu.

MinecraftTR.COM minecraftla alakalı araçları kullanıma sunuyor. Her şey burada; skript, plugin, doku paketleri, shaderlar, modlar, mcpe, minecraft sunucu kurulumu ve sunucularınızla alakalı yaşadığınız sorunları çözmenize yardımcı olabilecek rehberler ve tüm minecraft haberleri.

Sitemize kayıt olarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!
batihost minecraft server kirala
arcadia network survival
minecrafttr is birligi
is birligi
Minecuby skyblock sunucusu

#acil

  1. Mert06c

    Çözüldü Elimde 1.8 pl paketi var nasil 1.16 yapabilirim

    Elimde OpSkyblock paketi var ben bu paketi 1.8 den 1.16 yapmak istiyorum yapabilirmiyim
  2. Mert06c

    Çözüldü AreaShop Yetki Sorunu

    Acil destek lazım conconcraft sunucumda ev satma yeri yaptım areashop la ama alan kişi evde hiçbişi yapamıyo ne chest koyabiliyo ne blok koyup kırabiliyo ve bunu diyo hiç bişeyi elleyemiyo
  3. WonLudy

    Serverde çok büyük bir sorun oldu yardımcı olabilecekler bakabilir mi LÜTFEN!

    Serverimiz var minecraft 1.8.X / 1.12.2 arası, bir oyuncu girdi oyuna, nasıl olduysa localhost ile giriş yapmış gözüküyor, kendine op fln verdi, bizi oyundan banladı, üstüne bide haritaları sıfırladı, patlattı, sonra banımızı açıp çıktı. Oyun içinde op olsak da komut kullanamıyoruz, nasıl yaptı...
  4. Kamil003

    Rank sorunu

    Merhabalar. Sunucuda sadece VİP ranklar kayboluyor. Yani birisine ViP veya VİP+ versem bir kaç dakika sonra otomatik Oyuncu rankına atıyor. Sadece VİP ranklarında bu sorunu yaşıyorum.
  5. Kamil003

    Haritalar siliniyor - Multiverse Core sorunu

    Merhabalar. Dün localhost olarak sunucumu hazırlıyordum. Her şey normaldı /save-all çekip stopladım. Bu gün girdim tüm maplar gitmiş neden olabilir? Haritalar kalıyor amma Multiverse core`de silinmiş


Üst