Hoş Geldin!

MinecraftTR.COM - Türkiye'nin en büyük minecraft platformu.

MinecraftTR.COM minecraftla alakalı araçları kullanıma sunuyor. Her şey burada; skript, plugin, doku paketleri, shaderlar, modlar, mcpe, minecraft sunucu kurulumu ve sunucularınızla alakalı yaşadığınız sorunları çözmenize yardımcı olabilecek rehberler ve tüm minecraft haberleri.

Sitemize kayıt olarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Giriş Yap veya Kayıt Ol!
batihost minecraft server kirala
NowCraft Survival Sunucusu

ekip

  1. VladimirPutinn

    Minecraft Roleplay sunucusu için deneyimli ekip!

    Merhabalar Minecraft Roleplay tadında güzel bi sunucumuz geliyor, tek eksiğimiz ekip deneyimli bilgili ekip arkadaşları arıyoruz Discord ismimim, VladimirPutin#0001
  2. Worcia

    ★ PIXEND ★ </> GELİŞTİRİCİ EKİBİ ALIMLARI !

    2022 Yılında hizmete girmiş, hedeflerini her zaman kendi kategorisi veya diğer kategoriler üzerinde zirvede tutan. Oyuncularına eğlenebileceği, güvenli ve arkadaş canlısı bir topluluk oluşturmaya çalışan bir sunucu. PIXEND Sunucu Vizyonumuz: Uluslararası platformlarda tanınmayı...
  3. kara1458tv

    Selam Yeni Bir Minecraft Sunucusu Açıcam Ve Bir Ekip Arıyorum Bilgisi Olan Dc Den Yazarsa Daha Detaylı Görüşürüz ສ Bremses Elif#6581

    Minecraft Sunucum Bedwars Üstüne Olacak Ve Çok Bir Bilgim Olmadığı İçin Ekip Arıyorum Server Hazır
  4. Alp.

    Valorant Ekip Kuruyorum.

    Merhaba arkadaşlar bir süredir valorant oynuyorum fakat oyunu genellikle tek giriyorum o yüzden sıkılıyorum bazıları mikrofonsuz falan giriyor :D Bende bu yüzden takım kurma kararı aldım. Takıma girmek için şartlar; 1-Mikrofon şart, 2-Pingi olmayan ve mikrofonu rahatça açabilecek bir oyuncu...
  5. Lord_Yubi

    Sunucu İçin Ekip Acil (Pluginer)

    14 yaş ve üstü katıla bilir ekibe Mimar tasarımcı Acil Plugin Lütfen Mimar resim atsın Discord Gerekir


Üst