Z
- Katılım
- 29 Temmuz 2019
- Mesajlar
- 226
- En iyi cevaplar
- 2
- Tepki puanı
- 45
- Puanları
- 1,260
- Discord
- Zediaph#6362
Royal Takım Skripti
Test Edilen Sürüm: 1.8
Not: Skipt bana ait değildir sadece sizlerin kullanabilmesi adına
Macarca dilinden alınıp Türkçeleştirilip hataları giderildi kullanıma hazır hale getilirildi.
/team invite [oyuncu] takımınıza üye davet etmeyi sağlar
/team accept takım daveti gönderilen takıma katılmanızı sağlar
/team leave takımdan ayrılmanızı sağlar
- Tab listesinde takımınız olduğunda isminizin önüne kalp sembolü gelir.
- Takım kurabilirsiniz
- Prefixleri ve mesajları kendinize göre ayarlıyabilirsiniz.
Hiçbir eklenti gereksinimi duymuyor.
Kod:
#Royal Team ZediaphBack DC: Zediaph#0001
#Skript yabancı kaynaklardan alınıp türkçeleştirilmiştir.
command /team [<text>] [<player>]:
trigger:
if arg-1 is "invite":
if arg-2 is not "%player%":
if {team.in.%player%} is "no":
if {invitedstate.%player%} is 0:
if {invitedstate.%arg-2%} is 0:
if {invitestate.%player%} is 0:
if {invitestate.%arg-2%} is 0:
if {team.in.%arg-2%} is "no":
set {inviteing.%player%} to "%arg-2%"
set {invitedby.%arg-2%} to "%player%"
set {invitestate.%player%} to 1
set {invitedstate.%arg-2%} to 1
set {invitetime.%player%} to 60
set {invitetime.%arg-2%} to 60
send "&aTakım daveti başarıyla &2%arg-2% &akişisine gönderildi."
send "&2%player% &aekibine davet etti." to arg-2
send "&e/team accept &7- &aKabul etmek için" to arg-2
send "&7(60 saniye sonra iptal edilecek)" to arg-2
else:
send "&4%arg-2% &cZaten bir takımda."
else:
send "&4%arg-2% &cisimli oyuncuyu zaten başka biri davet etti."
else:
send "&cZaten birini davet ettin. Mevcut davetin süresi doluncaya kadar bekleyin."
else:
send "&4%arg-2% &coyuncu zaten davet edildi."
else:
send "&cBir takıma davet edildin. Davetiye zaman aşımı süresinin dolmasını bekleyin.."
if arg-2 is "%player%":
send "&cKendini arıyamazsın."
if arg-1 is "accept":
if {invitedstate.%player%} is 1:
if {team.in.%player%} is "no":
set {m.%player%} to "%{invitedby.%player%}%"
set {m.%{invitedby.%player%}%} to "%player%"
set {team.in.%player%} to "yes"
set {team.in.%{invitedby.%player%}%} to "yes"
set {invitedstate.%player%} to 0
set {invitestate.%player%} to 0
set {invitedstate.%{invitedby.%player%}%} to 0
set {invitestate.%{invitedby.%player%}%} to 0
delete {invitetime.%player%}
delete {invitetime.%{invitedby.%player%}%}
send "&aKatıldı &2%{invitedby.%player%}% &atakımına."
send "&2%player% &etakımına katıldı" to {invitedby.%player%}
set {teamcolor.raw.%player%} to random integer between 1 and 9
set {teamcolor.%player%} to "&%{teamcolor.raw.%player%}%"
set {teamcolor.%{invitedby.%player%}%} to {teamcolor.%player%}
delete {inviteing.%{invitedby.%player%}%}
delete {invitedby.%player%}
else:
send "&cSen zaten bir takımdasın."
else:
send "&cŞu anda bekleyen bir davetiyeniz yok."
if arg-1 is "leave":
if {team.in.%player%} is "yes":
if {team.in.%{m.%player%}%} is "yes":
set {team.in.%player%} to "no"
set {team.in.%{m.%player%}%} to "no"
set {teamcolor.%player%} to "&f"
set {teamcolor.%{m.%player%}%} to "&f"
send "&cA csapat feloszlott." to {m.%player%}
delete {m.%{invitedby.%player%}%}
delete {m.%player%}
send "&ctakımdan ayrıldı."
else:
send "&cTakımda değilsin."
if arg-1 is not set:
send "&6----------- &e[&bRoyal&7: &cTeam&6] &6-----------"
send "&e/team invite [oyuncu] &7- &7oyuncu davet eder"
send "&e/team accept &7- &7daveti kabul et"
send "&e/team leave &7- &7takımdan ayrıl"
on quit:
set {team.in.%player%} to "no"
set {team.in.%{m.%player%}%} to "no"
set {teamcolor.%player%} to "&f"
set {teamcolor.%{m.%player%}%} to "&f"
send "&cA csapat feloszlott." to {m.%{invitedby.%player%}%}
delete {m.%{invitedby.%player%}%}
delete {m.%player%}
send "&cA csapat feloszlott."
every second:
loop all players:
if {invitetime.%loop-player%} is greater than 0:
subtract 1 from {invitetime.%loop-player%}
if {invitetime.%loop-player%} is 0:
set {invitestage.%loop-player%} to 0
set {invitedstage.%{inviteing.%loop-player%}%} to 0
send "&7Takım Davetiyesi süresi doldu &8%{inviteing.%loop-player%}%" to loop-player
delete {invitetime.%loop-player%}
delete {invitetime.%{inviteing.%loop-player%}%}
delete {invitedby.%{inviteing.%loop-player%}%}
delete {inviteing.%loop-player%}
set loop-player's tablist name to "%coloured {teamcolor.%loop-player%}%❤ &7| &f%loop-player%"
on damage of player:
if attacker is a player:
if {m.%attacker%} is "%victim%":
cancel event
send "&cTakım arkadaşlarına vuramazsın!" to attacker
on join:
set {team.in.%player%} to "no"
set {teamcolor.%player%} to "&f"
set {invitestate.%player%} to 0
set {invitedstate.%player%} to 0