Pitch kullanıldı derken? Pitchin ne olduğundan haberin var mı bilmiyorum da, gerçi haberin olsa pitch kullandığım için oyuncunun baktığı yönü set pitch to 1 ile alıyorum anlamına çıkacak cümleler kurmazdın orası da ayrı mesele de neyse uzun lafın kısası "set player's pitch to 1" satırı hiç bir iş yapmıyor.
Oyuncunun baktığı yöne kadar alan satır : "set {spawn} to location of player" satırı.
pitch ve yaw ifadelerini bir koordinat düzlemi gibi düşünebilirsin. Yanlış hatırlamıyorsam pitch sağ sol, yaw aşağı yukarıyı ifade ediyordu.
Yani, örnek veriyorum set {spawn} to location of player gibi bir ifade olmadığı düşünelim skriptte, sen de böyle bir şey kullanmadın o yüzden.
neyse skriptten örnek vermeyeyim biri çıkar e ama var falan der.
mesela bir warp plugini yapıyorsun, ufak bir örnek vereyim kendi kullandığım bir koddan.
set {spawn} to location of player de bunu yapıyor yani oyuncunun tüm x y z yaw ve pitchini alıp {spawn} variablesine atıyor
Java:
double cordX = Hub.getInstance().getConfig().getDouble("spawn.x");
double cordY = Hub.getInstance().getConfig().getDouble("spawn.y");
double cordZ = Hub.getInstance().getConfig().getDouble("spawn.z");
float cordYaw = (float) Hub.getInstance().getConfig().getDouble("spawn.yaw");
float cordPitch = (float) Hub.getInstance().getConfig().getDouble("spawn.pitch");
event.getPlayer().teleport(new Location(world, cordX, cordY, cordZ, cordYaw, cordPitch));
burada direkt location alayım baktığı yöne kadar alsın diye bir dünya yok.
orada pitch ve yaw almalısın ki baktığı yönleri alsın. Skript güzel olmuş eline sağlık fakat dediğim gibi set player's pitch to 1 kısmı hiç bir iş yapmıyor skriptte tek başına.