MinecraftTR.COM - Türkiye'nin en büyük minecraft platformu.
MinecraftTR.COM minecraftla alakalı araçları kullanıma sunuyor. Her şey burada; skript, plugin, doku paketleri, shaderlar, modlar, mcpe, minecraft sunucu kurulumu ve sunucularınızla alakalı yaşadığınız sorunları çözmenize yardımcı olabilecek rehberler ve tüm minecraft haberleri.
Sitemize kayıt olarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.
Giriş Yap veya Kayıt Ol!veyaÇalışırsa çok iyi olucak sağolasın
on death of player:
if attacker is player:
add 1 to {öldürme::%attacker%}
command /top10:
trigger:
loop {öldürme::*}:
add 1 to {_size}
if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
else:
set {_n} to 0
loop {_size} times:
set {_n} to {_n}+1
{_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
stop loop
wait 1 ticks
set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
loop {_low.to.high.list::*}:
set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
set {_n} to {_n}-1
wait 1 ticks
loop {_high.to.low.list::*}:
add 1 to {_result}
set {_oyuncu::%{_result}%} to loop-value
set {_öldürme::%{_result}%} to {öldürme::%loop-value%}
open virtual chest with size 6 named "&eEn Çok Adam Öldürenler" to player
format gui slot 0 of player with skull of {_oyuncu::1} parsed as offline player named "1." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::1}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::1}%" to nothing
format gui slot 1 of player with skull of {_oyuncu::2} parsed as offline player named "2." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::2}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::2}%" to nothing
format gui slot 2 of player with skull of {_oyuncu::3} parsed as offline player named "3." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::3}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::3}%" to nothing
format gui slot 3 of player with skull of {_oyuncu::4} parsed as offline player named "4." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::4}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::4}%" to nothing
format gui slot 4 of player with skull of {_oyuncu::5} parsed as offline player named "5." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::5}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::5}%" to nothing
format gui slot 5 of player with skull of {_oyuncu::6} parsed as offline player named "6." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::6}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::6}%" to nothing
format gui slot 6 of player with skull of {_oyuncu::7} parsed as offline player named "7." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::7}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::7}%" to nothing
format gui slot 7 of player with skull of {_oyuncu::8} parsed as offline player named "8." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::8}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::8}%" to nothing
format gui slot 8 of player with skull of {_oyuncu::9} parsed as offline player named "9." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::9}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::9}%" to nothing
format gui slot 9 of player with skull of {_oyuncu::10} parsed as offline player named "10." with lore "&eOyuncu: &3%{_oyuncu::10}%||&eÖldürme: &3%{_öldürme::10}%" to nothing