minecrafttr aramıza katil!
batihost minecraft server kirala
Satın Al
MinecraftTR Reklam Alanı
Satın Al
Satın Al
Satın Al

Paylaşım Rulet | Gelişmiş Menülü Rulet |

Hi Guys!
Katılım
31 Ocak 2019
Mesajlar
63
Tepki puanı
64
Puanları
0
Discord
Rulet
Ruletin Amacı oyuncuların daha çok para kazanması ve sunucunuza katkı sağlayan özellikler olmasıdır.




Komutlar
/rulet » Bu komut ile oyuncu rulet menüsünü açar.
/ ruletyatir <miktar> » Bu komut ile oyuncu rulete para yatırarak rulete başlayabilir.
/ruletbiletver <oyuncu> <miktar> » Bu komut ile eventlerde veya normal olarak rulet bileti verebilirsiniz.




Gereken Add-on
Skript 2.2
SkRayfall
Tuske


Rulet Bilet Sistemi
Bilet sistemi ile oyunculara bilet verebilir ve oyuncular rulete para vermeden oynayabilmesini yarar.
[
Kod:
options:
    Prefix: &bRulet &8&l»&7
    KasaMenusuAdi: &6&lRulet Çekiliyor...
    
variables:
    {ruletbilettiklandi.%player%} = false
    {paratikladi.%player%} = false
 
on script load:
    loop all players:
        if {kasaAciliyor::%loop-player%} is true:
            clear {kasaAciliyor::%loop-player%}
    clear {kasaAciliyor}
    clear {_itemler::*}
    set {Kasa::Esyalar::item::1} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::2} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::3} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::4} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::5} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::6} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::7} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::8} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::9} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::10} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::11} to "35:5"
    set {Kasa::Esyalar::item::12} to "35:5"
    set {Kasa::Esyalar::item::13} to "35:5"
    set {Kasa::Esyalar::item::14} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::15} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::16} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::17} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::18} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::19} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::20} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::21} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::22} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::23} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::24} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::25} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::26} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::27} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::28} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::29} to "35:15"
    set {Kasa::Esyalar::item::30} to "35:14"
    set {Kasa::Esyalar::item::31} to "35:15"

on join:
    set {paratikladi.%player%} to false
    set {renksecildi.%player%} to false
    set {secti.%player%} to false
    set {parasecti.%player%} to false
    set {ruletpara.%player%} to 0
    if {kasaAciliyor::%player%} is true:
        clear {kasaAciliyor::%player%}
        clear {kasaAciliyor}
    
on quit:
    set {paratikladi.%player%} to false
    set {renksecildi.%player%} to false
    set {secti.%player%} to false
    set {parasecti.%player%} to false
    set {ruletpara.%player%} to 0
    if {kasaAciliyor::%player%} is true:
        clear {kasaAciliyor::%player%}
        clear {kasaAciliyor}
        
command /rdeneme:
    trigger:
        broadcast "{@KasaMenusuAdi}"
        
command /rulet:
    trigger:
        close player's inventory
        wait 4 ticks
        open chest with 1 rows named "&cRulet" to player
        format slot 0 of player with book named "&aNasıl Oynanır?" with lore "||&7Rulet Oynamak için ilk önce &6/ruletyatir <miktar> &7Yaparak||&7rulete başlamanız gerekiyor&7Bunu yaptıktan sonra karşınıza renk menüsü||&7çıkacak Renklerin YanındaKaç katını verdiği gözükecektir||&7Örnek &cKırmızı &7[&62X&7] Buradan istediginiz renge tıklayın||&7ve Oyuna Başlayın rastgele renkler dönücek çıkan renk||&7sizin renginiz ise Ruleti kazanacaksın" to be unstealable
        format slot 0 of player with wood named "&aYapımcı" with lore "BaRaNz(SoulMan)"
        if {sondurum} is "Kazandı":
            if {sonrenk} is "Siyah":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &7%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &a%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Kırmızı":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &c%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &a%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Yeşil":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &a%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &a%{sondurum}%" to be unstealable
        else if {sondurum} is "Kaybetti":
            if {sonrenk} is "Siyah":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &7%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &c%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Kırmızı":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &c%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &c%{sondurum}%" to be unstealable
            if {sonrenk} is "Yeşil":
                format slot 8 of player with paper named "&6Son Oynanan Rulet" with lore "||&7Oyuncu &7» &6%{sonoynayankisi}%||||&7Yatırdığı Para &7» &6%{sonyatiralanpara}% TL||||&7Renk &7» &a%{sonrenk}%||||&7Durum &7» &c%{sondurum}%" to be unstealable
                
        
command /ruletyatir [<number>]:
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if {paratikladi.%player%} is false:
                if {ruletbilettiklandi.%player%} is false:
                    if arg-1 is greater than or equal to 500:
                        if player's balance is greater than or equal to arg-1:
                            set {ruletpara.%player%} to arg-1
                            send "{@Prefix} &7Rulete &6%arg-1% TL &7Yatırdın"
                            remove {ruletpara.%player%} from player's balance
                            set {parasecti.%player%} to true
                            set {paratikladi.%player%} to true
                            execute player command "/ruletrenk"
                        else:
                            send "{@Prefix} &7Yetersiz Para Miktarı!"
                    else:
                        send "{@Prefix} &7En az &6500 TL &7Yatırabilirsin!"
                else:
                    set {ruletpara.%player%} to arg-1
                    send "{@Prefix} &7Rulete Bilet ile &6%arg-1% TL &7Yatırdın"
                    set {parasecti.%player%} to true
                    set {paratikladi.%player%} to true
                    execute player command "/ruletrenk"   
            else:
                send "{@Prefix} &7Zaten Rulete Para yatırdınız Aktarılıyorsunuz!"
                wait 1 seconds
                execute player command "/ruletrenk"
        else:
            send "{@Prefix} &7Para Miktarı Yazmadın!"
            
            
        
        
        
        
command /ruletrenk:
    trigger:
        if {parasecti.%player%} is true:
            if {renksecildi.%player%} is false:
                close player's inventory
                wait 4 tick
                open chest with 1 rows named "&cRENK SEC &7[&b%{ruletpara.%player%}% TL&7]" to player
                format slot 3 of player with red wool block named "&cKırmızı &7[&62X&7]" to close then run [set {secilenkirmizi.%player%} to true]->[set {sonrenk} to "Kırmızı"]->[set {secti.%player%} to true]->[set {renksecildi.%player%} to true]->[set {secilenbu.%player%} to "Kırmızı"]->[execute player command "/ruletbasla"]
                format slot 4 of player with light green wool block named "&aYeşil &7[&64X&7]" to close then run [set {secilenyesil.%player%} to true]->[set {sonrenk} to "Yeşil"]->[set {secti.%player%} to true]->[set {renksecildi.%player%} to true]->[set {secilenbu.%player%} to "Yeşil"]->[execute player command "/ruletbasla"]
                format slot 5 of player with black wool block named "&7Siyah &7[&62X&7]" to close then run [set {secilensiyah.%player%} to true]->[set {sonrenk} to "Siyah"]->[set {secti.%player%} to true]->[set {renksecildi.%player%} to true]->[set {secilenbu.%player%} to "Siyah"]->[execute player command "/ruletbasla"]
            else:
                execute player command "/ruletbasla"
        else:
            send "{@Prefix} &7Bug Yapmayı Aklından bile geçirme!"
            
            
            
    

command /ruletbasla:
    trigger:
        wait 4 ticks
        if {secti.%player%} is true:
            set {sonoynayankisi} to player
            set {sonyatiralanpara} to {ruletpara.%player%}
            set {kasaAciliyor} to true
            set {kasaAciliyor::%player%} to true
            wait 5 tick
            loop 9 times:
                add "%{Kasa::Esyalar::item::%random integer between 1 and 31%}%" to {_itemler::*}
            wait 4 tick
            open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player
            wait 1 tick
            loop 9 times:
                format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            loop 9 times:
                format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7RENK!" to be unstealable
            format slot 22 of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            set {_loop} to a random integer between 10 and 15
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 2 ticks
            set {_loop} to a random integer between 10 and 18
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 4 ticks
            set {_loop} to a random integer between 7 and 15
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 6 ticks
            set {_loop} to a random integer between 3 and 7
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 8 ticks
            set {_loop} to a random integer between 1 and 3
            loop {_loop} times:
                set {_item::9} to {_item::8}
                set {_item::8} to {_item::7}
                set {_item::7} to {_item::6}
                set {_item::6} to {_item::5}
                set {_item::5} to {_item::4}
                set {_item::4} to {_item::3}
                set {_item::3} to {_item::2}
                set {_item::2} to {_item::1}
                set {_item::1} to "%a random element out of {_itemler::*}%" parsed as material
                loop 9 times:
                    set {_n} to loop-number-2
                    set {_i} to {_item::%loop-number-2%}
                    if inventory name of player's current inventory contains "{@KasaMenusuAdi}":
                        format slot (({_n} - 1)+9) of player with {_item::%loop-number-2%} to be unstealable
                add 1 to {_ses}
                if {_ses} > 3:
                    set {_ses} to 1
                if {_ses} = 1:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                if {_ses} = 2:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 1 volume 0.5
                if {_ses} = 3:
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 0 volume 0.5
                wait 10 ticks
            set {_item} to {_item::5}
            play raw sound "fireworks.twinkle" at player with pitch 1 volume 2
            wait 40 ticks
            if {_item} is black wool block:
                if {secilensiyah.%player%} is true:
                    play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {komisyon.%player%} to {ruletpara.%player%} / 10
                    add {ruletpara.%player%} * 2 to player's balance
                    remove {komisyon.%player%} from player's balance
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                    send "{@Prefix} &6%{komisyon.%player%}% TL &7Komisyon Alındı!"
                    send player title "&aKazandın!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandın!" for 6 seconds
                    broadcast "{@Prefix} &6%player% &7Ruletden &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandı, &6Renk &8» &7Siyah"
                    add {ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%} to {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kazandı"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
                else:
                    wait 1 seconds
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    send player title "&cKaybettin!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%}% TL &7Kaybettin!" for 6 seconds
                    remove {ruletpara.%player%} from {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kaybetti"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
            else if {_item} is light green wool block:
                if {secilenyesil.%player%} is true:
                    play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {komisyon.%player%} to {ruletpara.%player%} / 10
                    add {ruletpara.%player%} * 4 to player's balance
                    remove {komisyon.%player%} from player's balance
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                    send "{@Prefix} &6%{komisyon.%player%}% TL &7Komisyon Alındı!"
                    send player title "&aKazandın!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%} * 4 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandın!" for 6 seconds
                    broadcast "{@Prefix} &6%player% &7Ruletden &6%{ruletpara.%player%} * 4 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandı, &6Renk &8» &aYeşil"
                    add {ruletpara.%player%} * 4 - {komisyon.%player%} to {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kazandı"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
                else:
                    wait 1 seconds
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    send player title "&cKaybettin!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%}% TL &7Kaybettin!" for 6 seconds
                    remove {ruletpara.%player%} from {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kaybetti"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
            else if {_item} is red wool block:
                if {secilenkirmizi.%player%} is true:
                    play raw sound "random.successful_hit" at player with pitch 1 volume 10
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {komisyon.%player%} to {ruletpara.%player%} / 10
                    add {ruletpara.%player%} * 2 to player's balance
                    remove {komisyon.%player%} from player's balance
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    play raw sound "random.click" at player with pitch 2 volume 0.5
                    send "{@Prefix} &6%{komisyon.%player%}% TL &7Komisyon Alındı!"
                    send player title "&aKazandın!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandın!" for 6 seconds
                    broadcast "{@Prefix} &6%player% &7Ruletden &6%{ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%}% TL &7Kazandı, &6Renk &8» &cKırmızı"
                    add {ruletpara.%player%} * 2 - {komisyon.%player%} to {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kazandı"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
                else:
                    wait 1 seconds
                    set {secilensiyah.%player%} to false
                    set {secilenyesil.%player%} to false
                    set {secilenkirmizi.%player%} to false
                    clear {kasaAciliyor}
                    clear {kasaAciliyor::%player%}
                    clear {_itemler::*}
                    set {secti.%player%} to false
                    set {renksecildi.%player%} to false
                    set {paratikladi.%player%} to false
                    set {parasecti.%player%} to false
                    close player's inventory
                    send player title "&cKaybettin!" with subtitle "&7Ruletten &6%{ruletpara.%player%}% TL &7Kaybettin!" for 6 seconds
                    remove {ruletpara.%player%} from {toplampara::%player%}
                    set {sondurum} to "Kaybetti"
                    set {ruletbilettiklandi.%player%} to false
                    stop
        else:
            send "{@Prefix} &7Rulete Başlamak için &6Renk &7seç!"
            
on inventory click:
    if {kasaAciliyor} is set:
        cancel event
        
on inventory close:
    if {kasaAciliyor} is set:
        if {kasaAciliyor::%player%} is set:
            wait 1 tick
            open chest with 3 rows named "{@KasaMenusuAdi}" to player
            wait 1 tick
            loop 9 times:
                format slot (loop-number - 1) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            loop 9 times:
                format slot ((loop-number - 1)+18) of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            format slot 4 of player with red stained glass pane named "&7Renk!" to be unstealable
            format slot 22 of player with black stained glass pane named "&7" to be unstealable
            
    
command /rulettop:
    trigger:
        loop {toplampara::*}:
            add 1 to {_size}
            if {_low.to.high.list::%loop-value%} is not set:
                set {_low.to.high.list::%loop-value%} to loop-index
            else:
                set {_n} to 0
                loop {_size} times:
                    set {_n} to {_n}+1
                    {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} is not set
                    set {_low.to.high.list::%loop-value-1%.%{_n}%} to loop-index
                    stop loop
        wait 1 tick
        set {_n} to size of {_low.to.high.list::*}
        loop {_low.to.high.list::*}:
            set {_high.to.low.list::%{_n}%} to loop-value
            set {_n} to {_n}-1
        wait 1 tick
        message "&m------------&r &6&lRulet TOP&r &m------------"
        loop {_high.to.low.list::*}:
            add 1 to {_result}
            send "&b%loop-value%&7: &6%{toplampara::%loop-value%}% TL &aToplam Kâr"
            if {_result} is 10:
                stop
        
    


command /ruletbiletver [<player>] [<integer>]:
    permission: ruletbiletver
    permission message: &c&lHATA &8» &7Bu komutu kullanabilmek için yetkin yok!
    executable by: players and console
    trigger:
        if arg-1 is set:
            if arg-2 is set:
                if command sender is not console:
                    send "&c&lBILET &8» &6%arg-1% &7isimli oyuncuya &b%arg-2% TL &7Rulet Bileti verildi!" to player
                    send "&c&lBILET &8» &6%player% &7isimli yetkili sana &b%arg-2% TL &7Rulet Bileti verdi!" to arg-1
                    give a paper named "&6&lRULETBILET &8» &a%arg-2% TL" to arg-1
                else:
                    send "&c&lBILET &8» &6Console &7sana &b%arg-2% TL &7Rulet Bileti verdi!" to arg-1
                    give a paper named "&6&lRULETBILET &8» &a%arg-2% TL" to arg-1
            else:
                send "&c&lHATA &8» &7Bilet miktarı girmedin!"
        else:
            send "&c&lHATA &8» &7Oyuncu ismi girmedin!"
            
            
on rightclick with paper:
    if "%name of player's tool%" contains "&6&lRULETBILET":
        if {ruletbilettiklandi.%player%} is false:
            set {_ruletbiletmiktar} to "%numbers of uncoloured name of player's tool%"
            set {ruletbilettiklandi.%player%} to true
            remove 1 of player's tool from player's inventory
            send player title "&7RuletBilet Miktarı Algılanıyor!" with subtitle "&6&l3" for 1 seconds
            wait 1 seconds
            send player title "&7RuletBilet Miktarı Algılanıyor!" with subtitle "&6&l2" for 1 seconds
            wait 1 seconds
            send player title "&7RuletBilet Miktarı Algılanıyor!" with subtitle "&6&l1" for 1 seconds
            wait 1 seconds
            send player title "&6&lRULETBILET" with subtitle "&7Miktar &8» &b%{_ruletbiletmiktar}% TL" for 2 seconds
            wait 1 seconds
            execute player command "ruletyatir %{_ruletbiletmiktar}%"
        else:
            send "&6&lRULETBILET &8» &7Zaten Bilet kullandın Kullandığın bilet &8» &6%numbers of uncoloured name of player's tool% TL"
Görseller

Rulet Menüsü
rul1.PNG rul2.PNG rul3.PNG rul4.PNG rul5.png rul6.PNG


rul7.PNG
Konum Bu Kadarlıktı Eğer Paylaşımımı Beğendiyseniz Aşağıda Beğendiğinizi Banada Göstermeyi Unutmayın :)
Sağlıcakla Kalın :)

 
Son düzenleme:
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
1 Şubat 2019
Mesajlar
31
Tepki puanı
10
Puanları
0
Discord
Sunucularda farklı bir etken için tavsiye edilebilir. Başarının daha iyisini olmasını dileriz.
 
Hi Guys!
Katılım
31 Ocak 2019
Mesajlar
63
Tepki puanı
64
Puanları
0
Discord
Sunucularda farklı bir etken için tavsiye edilebilir. Başarının daha iyisini olmasını dileriz.
Sağolun Sizin Destekleriniz İle Kendimi Geliştirmek İçin Daha Fazla Motive Oluyorum :) Takipte Kalın...
 
Sen, sen ol kimseye güvenme.
Katılım
22 Kasım 2018
Mesajlar
223
Tepki puanı
123
Puanları
1,385
Discord
ErBuSlayer#6489
Gene Güzel Bir Skript Zamanım Olursa Denicem :)
 
Hi Guys!
Katılım
31 Ocak 2019
Mesajlar
63
Tepki puanı
64
Puanları
0
Discord
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
1 Şubat 2019
Mesajlar
31
Tepki puanı
10
Puanları
0
Discord
Sağolun Sizin Destekleriniz İle Kendimi Geliştirmek İçin Daha Fazla Motive Oluyorum :) Takipte Kalın...
Yeni skript yazmaya başlayan bir arkadaşım vardı aynı senin gibi , şimdi java kodluyor o kadar gelişti. Seninde daha iyi ilerlemeni beklerim.
 
Hi Guys!
Katılım
31 Ocak 2019
Mesajlar
63
Tepki puanı
64
Puanları
0
Discord
Yeni skript yazmaya başlayan bir arkadaşım vardı aynı senin gibi , şimdi java kodluyor o kadar gelişti. Seninde daha iyi ilerlemeni beklerim.
Takipte Kal Günün Son Skript Paylaşımını Yapıyorum :)
 
Yeni bir Steve doğdu!
Katılım
7 Ekim 2018
Mesajlar
82
Tepki puanı
29
Puanları
0
Discord
Bari skriptin sana ait olmadığını belirtseydin, aynısı internette :/
 

Üst